مقالات بیمه عمر

یکی از بزرگترین دغدغه های فروشندگان بیمه های عمر، بهانه ها و اعتراضاتی است که از زبان مشتری می شنوند و در جریان فروش با آنها دست و پنجه نرم می کنند. شاید تصور برخی این باشد که اگر مشتریان ما بدون هیچ عکس العمل و پرسشی بیمه عمر مورد نظر ما را تهیه می کردند، دیگر هیچ مشکلی نبود و ما به راحتی مسیر موفقیت را طی می کردیم و به قله های نامحدود آن می رسیدیم !!!! ادامه مطلب….

.
.


نقش تلفن و تماس‌های تلفنی در روند بازاریابی بیمه بر هیچ بیمه‌گری پوشیده نیست. استفاده از تلفن در بازارهای تجاری روزبه‌روز در حال افزایش و البته حرفه‌ای‌تر شدن است. زیرا راحت‌تر است؛ سریع‌تر است؛ آسان‌تر است؛ در وقت و پول صرفه‌جویی می‌کند و … . اما آیا می‌دانید که فقط در یک سال، ۱۸,۲۰۰,۰۰۰ مشتری به‌خاطر خدمات ضعیف تلفن از دست رفته‌اند؟! ادامه مطلب…..

.

.

.

مقالات بیمه عمر : در بین تمامی تجارت های دنیا رابطه کاری بین فروشنده و خریدار حلقه های ناگسستنی هستند که هرگز نباید از بین برود چرا که با نابود شدن این ارتباط کل مجموعه به هم خواهد خورد و موضوع تجارت بی معنی خواهد بود . اکثر فروشندگان دنیا در هر مرتبه و هر رشته ای، تلاش می کنند تا با ارائه خدمات با کیفیت و مناسب به مشتریان خود آنها را راضی نگه دارند و از این طریق یک رابطه کاری محکم با آنها برقرار کنند . ادامه مطلب….