بانکداری مجازی بانک پاسارگاد

Ba-Content35  به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، این خدمت به مشتری این امکان را می‌دهد تا از طریق برقراری ارتباط توسط اینترنت، در هر نقطه‌ای از دنیا، بسیاری از خدمات بانکی مانند انواع خدمات ارزی، سپرده، کارت، کارت اعتباری، تسهیلات و چک را دریافت کند.

بر اساس این خبر، بانکداری‌مجازی بانک‌پاسارگاد در بخش سپرده خدماتی مانند درخواست افتتاح انواع سپرده‌های کوتاه‌مدت، قرض‌الحسنه، بلند مدت، درخواست تغییر سپرده مقصد و روز واریز سود، مشاهده جزئیات سپرده (موجودی، تاریخ افتتاح و …)، مشاهده صورت حساب سپردها، انتقال وجه بین سپرده‌های خود، انتقال وجه به سپرده‌های دیگر، انتقال وجه کارتابلی (انتقال‌وجه از حساب‌های مشترک)، انتقال وجه مستمر (انتقال وجه زمان‌دار به تاریخ آینده)، انتقال وجه گروهی (انتقال وجه از یک سپرده به چند سپرده)، انتقال وجه بین بانکی و انتقال وجه بین بانکی مستمر (زمان دار به تاریخ آینده) ارایه می‌شود.
همچنین در بخش کارت خدماتی مانند درخواست صدور کارت نقدی و کارت المثنی، انتقال وجه کارت به کارت (حساب اصلی و حساب فرعی)، پرداخت قبض از سپرده و کارت، پرداخت قبض همراه اول با استفاده از شماره تلفن، درخواست خرید کارت هدیه، تغییر سپرده اصلی کارت، درخواست افزودن/حذف حساب فرعی به/از کارت، تعیین سقف برداشت کارت از پایانه خودپرداز، تعیین سقف خرید کالا و خدمات از پایانه‌های مختلف، تعیین سقف انتقال از کارت از پایانه‌های مختلف و مسدود نمودن کارت قابل دریافت است.
در بانکداری مجازی خدمات کارت اعتباری نیز ارایه می‌شود. از این طریق مشتریان می‌توانند از خدماتی مانند مشاهده جزئیات پرونده کارت اعتباری، نمایش دوره های صورت حساب کارت اعتباری، بازپرداخت آنی کارت اعتباری و گزارش پرداخت بدهی کارت اعتباری بهره‌مند شوند.
مشاهده لیست تسهیلات به همراه جزئیات آنها و درخواست پرداخت اقساط از جمله خدمات در بخش تسهیلات و درخواست صدور دسته چک، چک بانکی و چک بین بانکی، گزارش وضعیت چک‌های واگذار شده به سپرده و گزارش وضعیت دسته چک از جمله خدمات ارایه شده در بخش چک هستند.
همچنین مشاهده جزئیات سپرده ارزی (موجودی ، تاریخ افتتاح و… ) و مشاهده صورت حساب سپرده از خدمات ارزی ارایه‌شده در بانکداری مجازی بانک‌پاسارگاد هستند.
بانک‌پاسارگاد با ارایه این خدمت، ار طریق کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری گامی موثر در جها حفاظت از محیط‌ زیست برداشته‌است. این بانک در اقدامی دیگر، برای نهادینه‌سازی فرهنگ بهره‌مندی از خدمات بانکداری مجازی، در این خصوص به مشتریان خود به صورت رایگان آموزش می‌دهد.
گفتنی است هم‌میهنان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 تماس حاصل کنند.

پاسخ دهید